SKRIVET: 2009-05-21, kl 13:59:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött!

Asså mina ögon vill bara stänga sig.. Jag och mina babes var uppe rätt sent igår och gick och la oss vid tre på natten. Då var mina ögon så döda, de sved och gjorde ont och bara vill stänga sig. Nu är de typ svullna och vill bara sova. Jag funderar på att fixa min säng och ställa in all disk i skåpen nu och sen sova en timme innan man ska in i duschen och fixa sig igen. Men jag får se. Jag har kommit på saker jag måste köpa! Men som jag säkert aldrig kommer köpa för jag har aldrig pengar hehe.

- webbcam
- nitbälte
- avslutningsklänning
- väska

Men men, om inte annat får man fixa det på något vis.. Men nu ska jag dra mig igen, det kommer säkert att komma bilder antingen senare idag eller imon på kvällen igår. Fan, måste måla om mina naglar haha. Helt fail. Men ha det så kul resten av dagen så kanske jag hör av mig innan jag drar sen med ett inlägg!

Pussar och kramar! ♥


sofia.

sv: haha de är lugnt :) vi fixar de någon annan dag! puss<33



PUBLICERAT: 2009-05-21, 14:43:19 | URL: http://sofijask.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: