SKRIVET: 2009-06-16, kl 00:39:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skolavslutningen..

Jag hittade en bild från skolavslutningen, mysigt va. I alla fall så ser jag ut såhär NU. Kortet tagit för några dagar sen bara. Skolavslutningen ägde som vanligt! Lärarna är grymma, i alla fall vissa av dem, andra hatar man djupt. Nämner inga här. Denna avslutningen visade de en film som speglades väldigt mycket på att vi hade fått nya lärare och att de gamla mobbade dem typ haha! Humor eller vad?



Det regnade den dagen ja, syns på mitt hår som fan. Mina bästa var sötast på hela avslutningen, bara så ni vet! Mycket smink jag har btw? Kanske ska lägga upp på bloggen vad jag använder? Men det får bli imon när jag sovit lite, för nu är jag trött och ska sova. Sov sött!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: