SKRIVET: 2009-05-19, kl 17:49:38 | PUBLICERAT I: Shopping

Shoppat/fått mycket på senaste? JA!

Asså guuuud! Alla nationella proven är nu klara och jag har massa tid över nu till att göra saker jag känner för, som att blogga just nu. Jag kände att det var dags igen efter att jag ljugit om att börja blogga mer igen haha.. Sorry för det :( Just nu sitter jag här ensam hemma och har nyss pratat med min mormor om att jag ska passa hunden från lördag till söndag! Måste gå upp klockan 8.00 på lördag morgon mm gott! NEJ verkligen inte. Men i alla fall här är "lite" saker jag har köpt på de senaste!







Om ni undrar vart jag köpt/fått något så fråga bara så får jag se om jag kommer ihåg eller inte haha.. Puss puss på det!

Pussar och kramar! ♥


Eleonor

HAHAHY fy fan vad du ljuger ^^ Du har allt fått trosorna och örhängena av oss :O



PUBLICERAT: 2009-05-19, 17:51:20 | URL: http://holyshit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: