SKRIVET: 2009-05-09, kl 13:12:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett lovat inlägg..

Hej bloggen! får börja med att det var ett tag sen jag skrev något eller över huvudtaget uppdaterade. Men jag har lovat mina komisar detta inlägg så nu kommer det:
Igår så träffade jag en viss person. Det började med att jag hade glömt mobilen hemma så man fick skynda sig hem och hämta den när klockan var kvart över åtta.. Jag skulle träffa han halv nio.. Så det fick bli snabba ryck med att hämta den och springa ner till centrum.. Sen när man kommer ner så spelar ALLA fotboll på Landehov (stavas så?) och claudia och caroline står där. Så jag ringer dem och går och hällsar på dem och säger att jag är så jävla nervös så att jag dör typ haha. Sen efter det gick jag till bussen då jag träffade sandra och hällsade snabbt på henne sen drog vidare.. Äntligen kom man fram till bussarna och där står han med kallberg, pq mm.. (Fan! Pinsamt haha) Men han lämnade dem och gick till mig. Sen ser jag att caroline och claudia spejar på oss haha! så jag ställde mig och pekade på dem och då sprang de iväg. Tur det. Sen gick vi till sjön och vi prata hela tiden om allt möjligt, då menar jag allt! Sen drog vi vidare till komenala och så gick vi upp på hopptornet ett tag och snackade om att jag var höjd rädd där haha! Jag vågade nämligen inte gå hela vägen ut på plankan.. Men vi gick vidare sen och upp påväg hem till mig för att han frös haha! Sen kom vi hem till mig och vi satt o pratade lite och tog det lungt helt enkelt. Sen drog han vid kvart i tolv. Jag somnade sen för jag var så trött att jag kunde knappast hålla ögonen öppna..

Pussar och kramar! ♥


lisa

GULLIGT!!<3, vi var precis vid centrum innan dig då för vi träffade pq och kallberg. pusss!



PUBLICERAT: 2009-05-09, 15:37:26 | URL: http://lisasa.blogg.se/
lisa

och du menar "landevi" ;P



PUBLICERAT: 2009-05-09, 15:38:11 | URL: http://lisasa.blogg.se/
Eleonor

hahaha :D berätta mer på måndag ;) <3



PUBLICERAT: 2009-05-09, 16:44:40 | URL: http://holyshit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: