SKRIVET: 2009-03-03, kl 20:59:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

tvåsidor!

Yes yes! Två sidor i engelskan! Nu ska jag bara komma in och hitta på nått kul på den tredje! Men jag kommer nog inte skriv mer än två sidor och en fjärdedel haha.. Jag orkar serri inte! Vet ni vad? Jag har gått upp i vikt ige haha xD men huvudsaken är ju att man mår bra och inte väger över 100 kg typ för min del :) 
Ne inga mer inlägg idag det pallar jag inte utan nu får det väntas tills imon! Godnatt!



BTW SKA JAG KLIPPA LUGG? :D Skulle jag passa i det?

Pussar och kramar! ♥ 


lisa

du skulle nog passa i det, skulle vara ovanligt att se dig i de men lätt värt ett försök ;)



PUBLICERAT: 2009-03-03, 22:04:02 | URL: http://lisasa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: