SKRIVET: 2009-03-04, kl 21:23:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

skrevtillkissie!

Jag var nyss och tog en paus från mitt skrivande om företagsekonomi "starta eget". Men förut var jag inne på Kissies blogg och såg att hon hade lagt in "halv nakna" bilder på tvbå tjejer från facebook. Jag tyckte det var fel av henne, tycker ni det med? I alla fall så här skrev jag:


"kissie din blogg är bra! Men sånt här att du sätter upp bilder på andra tjejer "nakna" på din blogg tycker jag är lite att leka med elden, och varför du ens bryr dig om de lägger upp sånna bilder på facebook? Låt de vara och skit i dem om de vill ha uppmärksamhet. Men du har egentligen ingen rätt till att lägga upp dessa bilder. Jag mena, tänk om någon lägger uten skiiit ful bild på dig men tar bort ditt ansikte och skriver "fyyfan va ful hon är"! även om ingen annan vet vem det är så vet du att det är dig de menar..
Bara sa vad jag tyckte inget annat.
// Anonym"

Pussar och kramar! ♥


Leia

Jo visst, fast samtidigt får man tänka lite på vilka bilder man lägger ut på nätet.



PUBLICERAT: 2009-03-05, 14:08:17 | URL: http://onlyforever.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: