SKRIVET: 2009-03-30, kl 22:45:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Meningslöst inlägg..

Hej hopp i galopp! Klockan är snart elva om 20 min redan, och jag har lyssnat på FJORTIS dunk hela dagen, sick sick i know haha! Jag ska lyssna lite till innan jag ska sova för jag måste verkligen sova efter denna jobbiga långa dagen. Plus att jag ska upp imon rätt tidigt igen för jag ska duscha och måla naglarna och massa sån skit innan skolan haha. Orkar inte göra det på kvällen nämligen hehe :P Sånt är livet.



SNYGGING! Jag har kollat på hans serie som går på tv ibland, och han har det inte lätt den grabben. Tycker synd om han faktiskt. Synd att jag inte komma till han och trösta han haha ;) If u know mohaha!

Pussar och kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: