SKRIVET: 2009-03-29, kl 17:59:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma och trött..

Jag har nu kommit hem från en hel helg hundvakt! För det första är jag trött som fan och känner mig äcklig, och för det andra har min klänning kommit från Nelly :D Den var jätte söt så det är något jag kommer lätt behålla! Så nu ska jag berätta snabbt om min helg:

Torsdag: Var jag ensam hemma till klockan sex då jag ringde min mormor så hon kunde hämta mig. När jag kom dit blev jag utskälld för att jag inte hade bra kläder med mig, och att jag skulle bli sjuk och blabla! Sen gick vi och la oss vid halv tio eller nått sånt.

Fredag: Gick jag till skolan även om det var super trist! Var där till 11.00 sen åkte jag hem och tog ut hunden. Sen kom Claudia och Amanda och Amanda sov över (hela helgen haha).. Vi tittade på film och hade kul!

Lördag: Amanda gick till jobbet och jag chillade hela dagen typ tills min pappa kom och hälsade på mig vid 14.00!  Sen var jag ensam hemma till 18.00 då Amanda och Lisa kom :) Vi tittade på Svenska filmer och släckte allt för det där earth hour, vi snackade om allt möjligt och lyssnade på musik under den timmen! Funny funny! :)

Söndag: Städa och slappa!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: