SKRIVET: 2009-03-30, kl 23:22:41 | PUBLICERAT I: Skönhet

Hand cream!

Hej hej igen bloggen! Sista inlägget idag då. Denna hand kräm är så jävla bra va! Den är väkldigt fet, men den är jätte bra för torra händer. Okej kanske ni tänker, men det finns många andra krämer som är det också. Men denna fick jag endå gratis och den var super bra. Det var en sån här test produkt från Oriflame och tjejera i min klass är galna i den haha :D de säger att den påminner om något, doften alltså.. Jag själv har ingen aning om vad den påminner om!

    
      
Ni kan gå in på www.oriflame.com för kolla mer på andra saker, eller beställa!
(Jag ick även en mascara men den var inget att hurra för precis, eller, den var ju inte jätte dålig, men det finns bättre kan jag då säga)

Pussar och kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: