SKRIVET: 2009-03-26, kl 13:58:29 | PUBLICERAT I: Shopping

Fiffiga jag!

NU JÄVLAR BITCHES! Min nya mobil kommer att äga sönder era mobiler! Ska visa precis hur jag har tänkt mig bara för att jag är så super snäll :) Anledningen till att jag kommer att göra såhär är för att ni såg de mobiler i det tidigare inlägget? De som ser ut som ett spel eller något? I alla fall, jag vill sä jävla gärna ha en sån, men ftersom det inte finns ska jag göra min egna rosa Gossip mobil :D Jag berättar snabbt och enkelt!

1. Mobilen finns att köpa lite överallt, men jag köper begagnad för att det är billigast (blocket exempel).
2. Sen köper jag rosa diamanter som är gjorda till att pynta mobilen, och de ställen jag ska pynta är det vita på hela framsidan. Det blir nog de små rosa stenarna över hela om inte några lila.
3. Något litet hängande vid sidan för extra utsmyckning! :)
4. Fan för dig som tar min ide innan jag gjort den, BITCH på dig i så fall!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: