SKRIVET: 2009-03-29, kl 21:45:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dra åt helvete.

Jag är sur arg ledsen trött och allt negativt som går att vara. Ska gå upp sju imon och gå i skolan till fem bara för att göra ett arbete. Plus att ingen annan av mina 5 kompisar har en data. Så jag får släpa på den hela dagen imon, YES YES fitt underbart! Jag måste bara lämna mina negativa tankar någonstans. Men aja vad fan ska man göra? Som vanligt i mina situationer, inget! Ursäkta mig för detta, men i hela mitt LIV har jag fått höra, "tänk på hur jag har det" "tänk på mig" "föreställ dig min situation" "jag har det inte lätt heller" "tänk på mig också". Jag menar okej, men seriöst. Man kan inte hela tiden "bara tänka på sig själv"! Så bara för detta som vanligt är det jag som får offra mig. Men som sagt jag börjar bli van, och det är vell lika bra att jag fortsätter att vänja mig vid den situationen. För det är allt mitt lilla patetiska liv består av. Att lyssna på andra. Tänka på andra. Ge mig lätt. Ahh, ni fattar antar jag.

Pussar och kramar! ♥


Pernilla

asså sofia nu får du väl ge dig, eftersom jag bara kan tala för mig själv kan jag ju avslöja att jag hade fått bära dubbelt så mkt imon, eftersom ja har min träningstrunk med eftersom jag ska träna efter skolan. plus att jag bär alla mina ägodelar varje jävla söndag, så jag vet hur de e o behöva bära. sen tycker jag att de e synd att du mår så dåligt att du tycker synd om dig själv, men de gör alla. o du VET att om de e någt så finns jag här. jag skulle aldrig svika en vän iaf. hoppas du mår bättre i morgon och att allt löser sig, vilket det självklartvis gör.

kram, Pernilla



PUBLICERAT: 2009-03-29, 22:24:15 | URL: http://[email protected]
Pernilla

Allting blir som man vill att de ska bli..

vill du vara sur imon så fine men de e ingen annan än du som väljer o va sur.. o ja kan lova att inget lär ju bli bättre om man e sur...

BTW ja hoppas inte du ser mej som någon som försöker bestämma över dig jag vill bara allas bästa, snälla försök att förstå detta.

kram, Pernilla



PUBLICERAT: 2009-03-29, 23:25:37 | URL: http://[email protected]

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: