SKRIVET: 2009-03-30, kl 18:28:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Borta bra men hemma bäst..

Hemma! ÄNTLIGEN! Jag har fan varit i skolan sen klockan 09.00 imorse till klockan 17.00.. Det är fan en hel arbetsdag! Riktigt patetiskt må jag säga haha :) Men endå har jag varit på hyffsat humör vilket är bra, för jag ville verkligen inte smitta av mig på alla andra idag. Kände att ingen förtjänade det. I ALLA FALL är filmen klar nu och vi har visat upp den för klassen! De flesta skrattade i alla fall, vilket är positivt! Nu är jag hemma, och jag har käkat lite flingor, läst lite bloggar med mera! En helt vanlig dag helt enkelt :) Men nu ska jag dra mig för jag har inte så mycket mer att säga just nu. Jag lägger upp dagens outfit lite senare!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: