SKRIVET: 2009-03-26, kl 11:41:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bara för..

..att min blogg design är snyggare än din behöver du inte överreagera haha x) Jag har dålig humor som fan just nu för jag är ensam hemma. I alla fall snart ska jag in i duschen och fixa mig lite, sen efter det ska jag kanske städa lite. Har ni märkt en sak? Det har varit hyffsat fint väder hela veckan :) Happy face! Hoppas att det fortsätter med detta vädret.

Imon är det fredag och jag ska nog gå till skolan imon! Min pappa säer att jag inte ska det men det funderar jag att skita i, fö jag orkar inte vaa hemma hela tiden, plus att det börjar bli en vana att vara hemma vilket är inte bra, så jag måste till skolan!

Vidare till designen! Vad tycks? Jag gillar den :) Jag har kommit in i den rosa perioden igen haha, jag vill att allt ska vara så sött som möjligt och inte så mycket svart. Men designen är inte riktigt klar än för att jag måste skaffa en header! Men sen är den klar! Nu kallar duschen!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: