SKRIVET: 2009-06-08, kl 17:12:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vänner!

Nu är jag hemma! Verkligen en meningslös dag! Som vanligt då helt enkelt. På den första lektionen hade vi engelska och då fck vi reda på betyg sen fick vi dra, jag fick MVG i slutbetyg :D Tjoho! Sen hade vi matte och där fick vi reda på betyg där med och då fick jag G haha, men man kan inte vara bra på allt och matte och spanska är mina sämsta ämnen så.. JA just det! Imorse strax innan min pappa gick så lämnade han vänner boxarna till mig wuii! Min syster har inte den 10 säsongen men den klarar jag mig utan :)




Stor skillnad på då och nu? Jag tycker att det inte är så stor skillnad.. Faktiskt.. Jag tycker nästan att de var snyggare då än nu, för att de ser mer naturliga ut på den första säsongen, men jag vet inte egentligen om jag ska vara ärlig haha.. Jag slänger in ett inlägg till strax! Har shoppat vettu!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: