SKRIVET: 2009-06-04, kl 23:05:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trött..

Nu har jag skrivit klart matten (för länge sen) och städat mitt rum! Jag är sjukt trött för tro mig, mitt rum är inget man vill städa. Men det känns i alla fall bra nu efteråt för då slipper man tänka på det mer och att det måste göras. Det blev dåligt med bloggning idag.. Men de får helt enkelt bli bätre imon! Det kan jag lova. Imorgon ska jag till skolan och bara titta på film, totalt onödigt verkligen. Sen ska jag käka i stan, jag vet inte vad det blir än men jag får se imon! Sen ska jag till Allum och shoppa med pappa, måste prata med honom för att han verkade konstig idag lite, blir orolig. Men nu ska jag välja ut kläder tills imon och sen ska jag sova! Puss lovers haha!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: