SKRIVET: 2009-06-07, kl 23:42:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sista idag..

Sista inlägget idag, det blir heller inget speciellt. Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och funderar över vad jag ska ha på mig imorgon. Om Gud visste det haha! Imorgon så blir det halv tolv bussen in til stan och käka sushi! MUMS!Är faktiskt sugen på det, som fan! Sen efter det är det skolan som gäller, blir vell att titta på film och dega bara antar jag.
Här kommer några härliga sommar bilder som jag och Caudia tog för ett tag sen.. Njut av dem!





Den först är jag haha :) (Har på mig min klänning från MQ) Sen den andre bilden är på Claudia och dn tredje, bara sommar bild helt enkelt.. Blir sugen på att bada nu.. Trots att det regnar ute just nu och är trist och grått! Ne nu ska jag borsta täderna och vårda min hy lite, så vi hörs imorgon bloggen!

Pussar och kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: