SKRIVET: 2009-06-05, kl 15:38:39 | PUBLICERAT I: Shopping

Shopping tada!

Jag kände idag när jag var påväg att köpa en avslutningsklänning för cirka 600 kronor, att det finns ingen mening med att lägga så mycket pengar på en klänning, om det finns andra liknande. Så jag blev värsta osäker på vad jag skulle köpa och jag hade verklingen ingen aning om vad jag sökte efter. Till slut gick jag in på Vila och hittade den här för 259 kr! Så jag köpte den istället :)




En tjuv titt på hur den sitter på! ^^ Som sagt, man behövber inte alltid vara den som är värst av alla. Ibland kan man hitta fina saker för det priset allt borde vara för haha! Jag är i alla fall jätte nöjd, för den här klänningen går att använda när som helst!
Nu orkar jag inte blogga mer för tillfället så vi hörs senare bloggen!

Pussar och kramar! ♥


Anna

Jättefin klänning! :D <3


sofia.

så söt klänning :) såg den idag på vila :D



PUBLICERAT: 2009-06-07, 14:00:55 | URL: http://sofijask.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: