SKRIVET: 2009-06-03, kl 15:54:48 | PUBLICERAT I: Shopping

Shopping love..

Älskar att få nya saker i garderoben! Men jag blir jävligt förbannad när sakerna inte finns som man vill ha :( Som skärpet och klänningen på Gina Tricot FANNS INTE I MIN STORLEK! Men jag ska gå in på internet och kolla om det finns där! Man får hoppas att man har turen med sig fan haha :P Här är lite roligt i alla fall..




Är de inte söta? Älskar dom verkligen! Så sött med rosetterna där bak på de illrosa stringen.. Stringen Från Gina, Shortsen från BikBok, Spray Kicks! Sen har jag köpt sen innan som inte är med på bilden, och det är puder från Kicks men jag orkade inte hämta det där nere haha.. Puss Söta Läsare!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: