SKRIVET: 2009-06-09, kl 16:13:08 | PUBLICERAT I: Outfits

Outfit!

ChaCha! :) Idag var VERkLIGEN en onödig dag, vi gick til skolan och åt luch sen lämnde vi in böckena sen fick vi åka hem. Man bara hallå? Kunde de inte sagt det tidigare? Så arga som vi blev idag haha, gick runt och skällde i skolan. Fick fan inte ens reda på mitt betyg i Företagsekonomin lixom? DAMP barn. I alla fall så hade jag på mig detta idag:




 Btw, jag fick jätte stora bröst när jag hade denna outfit HAHA! Tack vare skärpet tror jag. I alla fall, tunika Gina, shorts Levis, Strumpbyxor vette fan! Nu ska jag göra nada verkligen, tror inte ens jag går imorgon til skolan, så mycket "onödig tid de redan tagit har jag en del att ta igen".. Nu ska jag dra. ChaCha!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: