SKRIVET: 2009-06-08, kl 23:52:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Orken..

..Att blogga finns inte alltid där, men det är på något sätt bra att ha när man vill visa att man är nöjd me något eller att man vill uttryka sina känslor till några som lyssnar.. Även om det inte är så många inne på min blogg, så tycker jag det är helt okej endå.. Frågan är vad är det som får någon att börja läsa ens blogg? Om man kunde få ett svar på den frågan så hade det varit bra tycker jag.. Blogga är kompliserat, tycker jag, för man vet inte vad de söker efter riktigt.. Man kan ju alltid försöka blogga så mycket så att man kommer med på "Mest aktiva" listan och på så vis på läsare. Men då lär jag ju få lägga in TIO inlägg per dag i stort sätt. Men man vill ju inte bränna ut sig heller :/ Ahr, hatar sånt här haha.. Men å sommar lovet, då ska jag blogga så mycket jag bara kan och försöka få mer läsare.. Kan ju alltid hålla tummarna!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: