SKRIVET: 2009-06-10, kl 23:00:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Något ni inte visste?

Ja, jag har alltid velat bli modell, jag gillar att ställa mig framför kameran och ha massa smink och vara snygg! Det är ju sånt man lever för! Förutom att shppa då. Men jag menar, vem vill inte bli modell? Tänk om man såg ut som Rikauteliggare, Adriana Lima eller som en barbie haha? Va bra självförtroende man skulle ha då, helt sjukt. Fast det kan vara negativt att ha för bra också. Men ni fattar säkert vad jag menar :) På denna bilden modellade jag för mig själv här om dagen (den dagen jag hade de här kläderna på mig).


Ja mixtrade lite med den för att det blev coolare såhär.. Vet inte vad ni tycker men jag tycker att den blev rätt cool faktiskt :P Men nu ska jag dra mig och "sova" och göra mig årdning för sängen. Sov gott änglar!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: