SKRIVET: 2009-06-07, kl 22:21:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min garderob..

ÄR STÄDAD :D YES! Ja, då kan man undra vad jag har gjort idag haha.. Verkligen ingenting kan jag säga! Jo jag har spelat data, det var sjukt längesen man gjorde det så jag tänkte det nu när jag inte har något att göra kan man passa på! Och tiden bara flög iväg haha! Satt där hela dagen verkligen.. Men i alla fall, så städade jag min garderob/ min syster gjorde det i stort sätt men endå :P Så wolah!








Okej, jag ljög lite om att "hela" var städad och fin, för jag har två låder kvar att städa, men jag orkar verkligen inte haha! Så de två lådorna får inte vara med på bild :) Men men, nu ska jag göra något annat kul. Inte för jag vet vad, men hej då bloggen!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: