SKRIVET: 2009-06-06, kl 01:00:15 | PUBLICERAT I: Outfits

Kvällens outfit!

Ja nu har jag kommit hem från Lisa! Vi titade på Saw 5 haha :P Jag kom på att jag hade st den en gång innan, så det var lite surt att vi hyrde denigen. Men sånt händer. Innan vi tittade på filmen så mötte vi upp Amanda, Emmy och Pernilla som skulle ner och bada i Landvettersjön, tro mig de tyckte det var sviiiiin kallt öven om de hade supit rätt mycket haha! Sen träffade man en massa jävla människor som vanligt, men det är ju La vi pratar om seriöst.. (Ta mig här ifrån!!!)




Min söta kjol från Rutmfl :) Gillar den starkt! Ne nuär klockan 00.57 oh jag är trött gck fan hem i mörkret, det tar på krafterna haha.. Man går aldrig säkert som sagt! Ne usch, jag vet inte om jag ska på den festivalen imon, "Picknick festival", just nu känns det rätt segt faktiskt.. Men nu ska jag sova, massa kärlek till er!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: