SKRIVET: 2009-06-07, kl 13:16:29 | PUBLICERAT I: Outfits

Kläder kläder..

Japp, jag vaknade klockan halv tolv idag, då jag trodde klockan var typ nio eller något för att jag var så trött haha.. Men då tog jag det lungt och satte å tv´n och tittade på The Simpsons, alltid lika roligt haha.. Sen gick jag neroch käkade "frukost" om man kan kala det så, klockan kvart i ett.. I alla fall, detta var det jag hade på mig igår!




En svart tröja från H&M med mina shorts från Bikbok samt ett par strumpbyxor från ? och ett armban som jg fick av min kompis Lisa! Där det står på Hope, Believe, Love och Faith.. Allt som man ska tänka på helt ekelt tycker jag :) Ne nu ska jag inte göra ett piss idag verkligen, jag ska SLAPPA HELA DAGEN :D Underbart verkligen haha.. Kyssar!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: