SKRIVET: 2009-06-04, kl 19:00:46 | PUBLICERAT I: Shopping

Jag har turen med mig!

Jag var igår på Bikbok och hittade ett par shorts som jag blev verkligen kär i! Men de var för dyra för de kostade 500 kr.. Det tyckte min pappa var lite mycket så jag fick inte köpa dom, men det kan jag fan tacka han för idag att jag inte gjorde det! För det var halva priset PÅ HELA SORTIMENTET på Bikbok idag :O Så jag fick dem för bara 250 kr! Jag är så glad va haha! Sen köpte jag en klänning på Gina för 130 kr (för att den var lite trasig i bandet så därför fick jag den billigare).





VISST ÄR DE SNYGGA?! Sen under shopping turen så drog vi och fikade på Espresso House och det var lika gott som vanligt :) Nu ska jag skriva klart matten, även om det suger jag vet. HAHA! Juste! Jag blev jagad av min matte lärare idag bara för att jag inte hade tagit av mig skorna.. Det var ju lite kul, dock. Hör av mig senare sötnozar!
Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: