SKRIVET: 2009-06-02, kl 22:26:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Inte klar..

Nje, jag är inte klar än, och jag visste inte hur jag ville ha min blogg så det blev bara små ändringar. Men jag ska ändra min header också. MEN jag har svårt för att bli riktigt nöjd med någon jag gör huhu.. Jag vill ha något som speglar mig lixom, då kan man ju också undra vad det är? Inte vet jag i alla fall.. Det suger verkligen kan jag säga.. Men nu till annat! Jag har shoppat lite idag och jag har inte tagit kort på det som sagt, har inte orkat hehe.. Men det var bara små nödvändiga saker som man måste ha till vardagen. Sen skulle jag städa idag, vilket jag inte heller har gjort! Har varken orkat eller haft tiden för det, kom ju hem rätt sent idag pågrund av att jag gjorde mitt sista prov i Geografin! Men nu ska jag ner och käka! God natt på er sötnozar!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: