SKRIVET: 2009-06-06, kl 10:23:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon..

Jag är sjukt trött fortfarande.. Känns som om jag ska dö eller någon snart. I alla fall så var jag tvungen att gå upp så här "tidigt" för att jg ska gå och klippa mig, bara topparna, men endå. Hatar att klippa mig! De kliper så jävla mycket varje gång, det är så dumt! Sen efter jag gjort det ska jag vänta ut tiden till klockan halv fyra då jag ska träffa jesper.. Sen vet jag inte hur det lir med "picknickfestivalen" för jag känner mig sjukt opepp.. Nu ska jag gå och fixa i ordning mig för man kan ju inte se död ut när man kommer dit.. Hehe.. Asså jag måste bara säga, JAG har sjukt mycket beslutsångest, på all möjlig skit verkligen. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vet inte vad jag vill längre. Känns jätte jobbigt verkligen. Ne nu måste jag dra. KÖSSEN.

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: