SKRIVET: 2009-06-08, kl 10:40:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon sötisar!

Jag har vaknat med ett strålande humör! Även om jag är lite sen idag så gör det inget för jag orkar inte bry mig haha! Nu har jag klätt på mig och jag ska ner och sminka mig snart.. Sen blir det bussen in till stan och käka med Lelle och Cla på Sumi Sushi! GOTT! Jag slutar sent idag, så jag vet inte när jag bloggar nästa gång idag men lovar att göra det så fort jag kan! Sen kanske blir det något shoppat idag det får vi se helt enkelt! Ne nu måste jag skynda mig! Oj, en sak till! Jag får nog reda på vad jag har för betyg i engelska idag, SPÄNNANDE! Jag tror på VG, men man kan ju alltid hoppas på högre haha! Puss puss..


Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: