SKRIVET: 2009-06-10, kl 13:08:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Barbie en förbild..

Jag har funderat länge på varför alla vill se ut som en barbie.. Och nu när jag tänker efter så är det ju inte så konstigt i med att det är "en människa" med de perfekta dragen i annsiktet och på kroppen, men varför vilja se ut  så som alla andra vill se ut? Det är också en fråga, tänk om vi alla hade sett likadana ut, fyfan vilken tråkig värld det hade varit! Och det snacket om "jag kom på det rosa läppstiftet först! Du härmar mig BITCH" Ne, för den som kom på det först var dockan barbie. Så ni som bråkar om det i blogg världen, lika bra att sluta tycker jag för ingen av er kom på det först. Vare sig ni slår ihjäl varandra för det och gör upp vem som kom på det, så var det ingen av er! Så read and weep.. Ni vet vilka jag menar och jag behöver inte säga vilka det är eller sätta in en bild på dem för att sätta en stämpel.




Jag tycker det är okej att vara blond och ha rosa läppstift, för det har jag inget emot, rosa är faktiskt snyggt! Men vad ni än gör så gör ni som någon annan. Men om man ser ut så, jag nämner ingen, så får man en stämpel. Folk tittar mer, man får mer uppmärksamhet. Sen är det ju bara att vänta till du hamnar i playboy tidningen. Jag menar, titta bara på heidi i The Hills. Men jag säger det igen, har inget emot blont hår och stora rosa läppar med pumpade bröst, men jag undrar hur de tänker. Och varför de tänker så i så fall.

Pussar och kramar! ♥


Sufie

Haha jo, det är superkul :D



PUBLICERAT: 2009-06-10, 14:17:10 | URL: http://www.typsufie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: