SKRIVET: 2009-06-07, kl 01:12:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ah gosch..

Jag är nu hemma, har fan inte varit hemma på hela jävla dagen och jag ber om ursäkt för det. Uppdaterat ätte dåligt verkligen idag, vilket är inte bra alls. I alla fall så började det med att allt mitt hår flög av haha.. Och att jag förljde med min pappa och handlade. Sen efter det åkte vi hem och jag städade mitt rum lite för att det såg skit ut som vanligt bytte mina sängkläder med mera.. Sen träffade jag Jesper vid halv fyra i centrum och vi var ute och gick i tre timmar, kommer ha benvärk imon seriöst.. Sen tog jag bussen in till stanför att mta upp lisa och titta på bio "Män som hatar kvinnor" SJUKT BRA! På bussen mötte jag och lisa hanna, det var kul att träffa henne igen för de var sjukt längesen sen sist :P Sen är jag nu hemma och ska sova ut imon/ idag.. Skööönt.. God natt!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: