SKRIVET: 2009-02-08, kl 15:50:50 | PUBLICERAT I:

H&M=billigt!

Jag har alltid problem när det gäller att köpa väskor! Plus att de är ju inte billiga heller, och jag är inte den typen som vill lägga 500-1000 kr för att få en bra väska. Jag var inne i H&M här om dagen och jag hittade massa väskor som bara sa ta MIG! Först hittade jag en svart för 199 kr (SNYGG OCH BILLIG), men jag köper alltid svarta väskor så min kompis sa att jag skulle köpa en brun. Tur som var hittade jag en kvar av dessa, och jag köpte den!




Lagom stor är den också! Där emot ,vet man ju aldrig hur hållbar den är, men den har hållt än så länge så jag tror att den kommer hålla ett bra tag fram över också.

179 kr

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: