SKRIVET: 2009-02-19, kl 09:32:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra bloggar!

Godmorgon! (Är super trött ock känner att jag värkligen inte orkar ett piss idag). Jag har massa bra bloggar jag läser och jag tänkte ge tipps till villka ni ska läsa! (Bara om ni vill då ofc haha).

- Kenzas.se / Alla vet vem hon är förhoppings vis, men är sjukt vacker och skriver bra på sina inlägg (bogg priset num 1).
- Rikauteliggare.devote.se / Hon liknar Adriana Lima! Lägger även in massa fina bilder.
- Kisses.se / Blond tjej med rolig humor!
- Lisaplace.devote.se / SNYGGA KLÄDER! Fina kort har hon med!
- Stinalee.se / Söta hundar och bra inlägg!
- tyra.se / läser den inte alltid men den är bra :)

Sen finns det massa mer bloggar, men de håller jag för mig själv just nu! Ne nu ska jag läsa igenom geografin en gång till sen ska jag fixa i ordning mig till skolan.

Pussar och kramar! ♥


lisa

haha, skicka bilderna från i fredags :D

dom är ju snyggast i stan vafan! <3333



PUBLICERAT: 2009-02-19, 17:13:20 | URL: http://lisasa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: