SKRIVET: 2009-04-05, kl 18:01:59 | PUBLICERAT I: Shopping

Vill ha! Ska ha?

Jag har letat efter den perfekta väskan som jag vill ha, ochden ser ut så här: Svarta band och svarta detaljer, mönstrad (mkt) med olika färger, hyffsat stor så att böcker får plats (skol böcker) och andra saker.. Jag vill att den ska hyffsat långa band så att man kan hänga den över axeln, för jag orkar inte ha en "handväska" att bära i hnden hela tiden haha.. Så.. Då hittade jag denna :) Jag gillar den starkt!
       
Jag är kär haha :) den kostar 529 kr utan fraken och allt de.. så med det kanske det blir 600 kr.. men undrar inte om det inteär värt det asså? Jag menar titta på den^^ ME LIKE! Den är endå B38 H24 D13 cm.. Så den kanske är lite liten.. men jag gillar den starkt endå.. så jag tror att den går i varukorgen! :D Men vi får se..

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: