SKRIVET: 2009-04-26, kl 21:35:49 | PUBLICERAT I: Skönhet

Smink!

Ja hopp! Vi gör ett inlägg till när man endå är på gång haha :) Detta kommer att handla om smink igen! Jag vet jag har brist på annat haha! Men som sagt, om man ska göra en ögonskugga som man inte vet om färgerna passar.. Hur gör man utan att kladda ner ögonen? TESTA PÅ DINA HÄNDER! Det är sååå mycket lättare att tvätta bort med bara lite diskmedel än att ta sminkbortagningsmedel på ögonen daar ut och in.. Jag gjorde själv en på handen bara för att testa rött, rosa, lila, brunt och vitt tillsammans.. Bilden blev sådär men när man såg det i verkligheter så var det riktigt fint faktiskt! Varför jag gjorde svarta ögonfransar på handen var för att ni skulle se vart sminket skulle suttit om jag gjort det på mitt öga :)



Ingen bra bild alls.. Men jag hade inte tid för det började ett program på tv´n som jag ville se förstår ni.. Men nu ska jag dra mig för jag ska käka och göra annat kul. Hörs imorgon troligt vis!

Pussa och kramar! ♥


Eleonor

Omg, har du köpt den stora smink väskan? :O jag vill lätt ha den!!!



PUBLICERAT: 2009-04-27, 20:02:41 | URL: http://holyshit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: