SKRIVET: 2009-04-22, kl 21:04:43 | PUBLICERAT I: Skönhet

Smink? bra!

Jag älskar smink, det är så bra va! Man kan alltid välja att se riktigt bra ut någon dag eller att se ut om skit, det är bra att ha möjligheter! Själv sminkar jag mig oftast alltid för mycket.. Det tycker i alla fall mina vänner haha.. Men som sagt, nu ska jag berätta varför jag gör det. Varför jag sminkar mig mycket är för att jag har bland annat dåligt självförtroende och jag kan helt enkelt inte visa mig utan smink.. En annan sak är att jag tycker att det är kul att sminka sig, för att man mår bra över att tycka att man själv är snygg. Detta gör till att man får bättre självförtroende! I alla fall, jag fick min Kicks tidning idag :) och det fanns en del sminkningar i den som jag vill visa:




 

Bild ett visar framsidan. Bild två är en sminkning som jag tycker själv liknar en dragqueen målning, för mig är det lite för starka färger, för jag gillar mer varma färger som brunt, guld och rött , men detta kan vara snyggt om man har rätt outfit till samt att man gör en cool uppsättning med håret.. Bild två är en rätt naturell look som jag tycker liknar våren på något sätt, tummen upp för den! Rosa läppar verkar ju vara inne nu har man märkt.. Bild tre är en riktigt nice party makeup som jag bara älskar! Rött läppstift äger stort och är sketa snyggt! Använd det oftare!
Ne nu var det sista inlägget idag och plugget kallar på mig samt maten haha! Jag funderar på att lägga in mer tipps om smink för att jag älskar verkligen det! Gillar att bestämma om sånt och ge förslag till andra :D Men vi får se haha..


lisa

hur tycker du jag ska sminka mig då? haha! du har alltid älskat rött leppstift, kommer jag ihåg :DD



PUBLICERAT: 2009-04-23, 17:12:16 | URL: http://lisasa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: