SKRIVET: 2009-04-19, kl 11:24:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mulet..

Jaahh.. Det är ingen blå himmel idag inte. Men solen tittar fram endå mellan de vita tjocka sakerna då och då. Eftrsom att det är sånt här väder idag hade jag tänkt att tvinga min pappa att åa till Media Markt med mig haha :) Så då kan han köpa en ny plattång till mig, eftersom min jag har nu är helt cp. Det är glapp i den om nån undrar haha :P Om inte han vill det kanske vi kan åka till Allum eller något istället, men vi får se hur de blir med det. Nu ska jag ner och käka frukost och jag funderar på att koka ägg.. Men vet inte om jag orkar haha, jag känner mig väldigt lat idag. Vi höres senare så säger jag hur min pappa *reagerade*..
UPPDATE
Pappa var på gott humör idag så det blir Allum idag :D

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: