SKRIVET: 2009-04-01, kl 22:12:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min kamera huhu!

FAN FAN FAN! Den är cp sönder.. Hur ska jag kunna fixa bilder nudå? det blir ju åt helvete med det nu.. Bajs hål då! aja, jag får vell komma på något fiifigt som jag alltid lyckas med att göra haha :) Nu till annat! KOLLA HENNES HÅR! Även om typ hälften av det är fake hår kanske så är det så fint så att jag svimmar verkligen! ;O AVIS till 110% Vet ni vad haha? Jag har aldrig hört en vuxen säga som jag känner att de vill komma i form till sommaren :) Jag var in shoock! Men jag mena, det är vell inte så vanligt eller? :P Aja skit samma.. TITTA på hennes hår!



Snart, snart ska jag ha sånt hår, ingen kan stoppa mig. Till sommaren, men det finns ett hinder, jag har jätte slitet hår som måste verkligen klippas! Skit på det!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: