SKRIVET: 2009-04-25, kl 10:22:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag!

Jag var för trött igår för att uppdatera något så det får bli idag istället.. Igår så började dagen med skola från åtta på morgonen till två på dagen, det var pain kan jag säga! Annars brukar vi faktiskt sluta runt halv tolv varannan fredag, men det var nationela prov i engelska igår så då fickman stanna kvar och göra det! Skit hål haha! Idag däremot ska jag slappa lite och plugga företagsekonomi.. Sen kommer min farfar och hälsar på.. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra men plugga är de som står på lista ett! Nu ska jag gå ner och käka ite sen hämta böckerna och ah, PLUGGA!



Mina sötisar ♥ Amanda var stup full på detta kortet haha.. :D puss på dig!

Pussar och kramar! ♥


lisa

HAHAHA, fyy vilken bild!!



PUBLICERAT: 2009-04-25, 15:41:56 | URL: http://lisasa.blogg.se/
amanda

SNÄLLA SKICKA BILDEN HAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: