SKRIVET: 2009-04-10, kl 12:54:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite allmänt..

Okej, min dag har nyss börjat och den lär inte ta slut på den närmsta tiden! Jag vaknade klockan 11.00 i morse över att rummet var äckligt och unket. Då gick jag upp och öppnade dörren och käkade frukost, och sen efter det gick jag och sat mig och plugga matte! Så nu, ska jag städa mitt rum och fixa lite som exempel byta sängkläder och ta bort men feta klädhög på golvet mitt haha :) Sen efter det ska jag fixa mig för att jag ska till stenungsund hem till anna! Så nu är det dags att sätta igång. MEN en sak till, nu har jag ändrat lite i designen så jag ska gå och kolla hur bloggen ser ut för andra läsare också..

UPPDATE
Bloggen ser bra ut nu på alla datorer :)

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: