SKRIVET: 2009-04-15, kl 21:45:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Holá mi amigo!

Okej jag fattar ite hur man gör ett upp och ner vänt ! tecken så det får bli som blev haha..Just nu sitter jag och läser spanska, och jag har inte hunnit att läsa något annat.. SURT jag vet. Spanska tar all min tid! Hehe, fast jag fuskar lite för att jag går då och då in på olika butier på internet och hoppas att få hitta något fint som man kan slänga lite pengar på :) IDAG kom jag på att det är fa sommarlov snart :O OMG! Fan va gött asså! Jävlar vad jag ska göra olika saker på detta lovet asså! En liten lista som jag måste göra är:

- Tälta
- Festa
- Träffa en snygg kille
- Åka till Danmark
- Åka till STH?
- LISSEBBBBEERG
-Övriga saker som är hemligt haha! :)

Sen får resten av alla mina saker komma med farten bara sådär random på lovet haha.. Några tipps om vad man kan göra? Några one in an life time saker?

Pussar och kramar! ♥


Anna

Du ska med till tjörn och festa ! :D:D


Amanda

vi ska på festival!!!!:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: