SKRIVET: 2009-04-02, kl 21:00:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma hos claudia!

Hejhej! Här sitter jag hemma hos claudia och gör inget, jag väntar på mat haha :D Är så jävla hungrig! Och vet ni vad! Jag blev raggad av en engelsman idag haha! MITT INNE PÅ KOMPASSEN! Helt sjukt haha!

Han: HEY HEY DU! förlåt för att jag stannar dig, men du var så jävla snygg!
Jag : Åh! Tack!
Han: Eh där bortra är min vän och han är väldigt blyg..
Jag: ahaa ah okej haha..
Han: Så.. vart ska du då?
Jag: Jag ska shoppa sj?
Han: Ne vi tittar runt lite.. Svenska tjejer är så blyga när de inte har alkohol i kroppen..
Jag: haha jassÅ?
Han: Ja men du var inte det! Och du är eller ser jätte bra ut!
Jag: haha tack igen..
Han: Så du har inte lust för en fika?
Jag: Nee jag måste faktiskt dra mig.. tyvärrrr...
Han: Okej så du har ingen lust för dejt då?
Jag: ne jag går i skolan och har mkt att göra..
Han: hur gammal e du då?
Jag: 17
Han: OOOOHHSHIIIT jag trodde att du var äldre.. så du får inte dejta eller gå ut med mig för att man måste vara 18 då va?
Jag: ahh tyvärr..
Han: Åhh synd.. aja du var jätte snygg i alla fall och du kommer att få många killar!
Jag: hehe ah kabnske det.. hej då!

HHAHAHAA! kul eller vad? Men nu ska jag äta hej då!

Pussar och kramar! ♥


Eleonor

HAHAHAHAH xD berätta mer imon!!!



PUBLICERAT: 2009-04-02, 23:04:25 | URL: http://holyshit.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: