SKRIVET: 2009-04-07, kl 11:46:15 | PUBLICERAT I: Party party

Hemma hos Amanda!

Hej nu är jg hemma sen igår och jag ska snart fixa mig till att åka in till stanoch träffa min mormor :) Det ska bli kul faktiskt, även om jag inte sovit typ något i natt haha.. Vi somnade klockan tre i natt och Amandas pappa ringde och var jätte arg över att Amanda inte hade kommit hem till han haha xP Men sen somnade vi om och sov till halv tio typ.. Så tog vi det lungt en halv timme innan jag gick upp och satte på elementet för att det var så jävla kallt i rummet! Men nu kommer lite bilder!










^^Min Kärlek^^
I alla fall, på bussen dag skälde jag ut några jävla äckliga ungar igår också.. Så patetiska så det finns inte.. Snackade sit om en jag känner och jag blev så agro! Ne, nu ska jag dra och fixa mig!

Pussar och kramar! ♥


lisa

den bilden på claudia, mig och jocke. alla ser as trötta ut ! hahahah



PUBLICERAT: 2009-04-14, 11:09:58 | URL: http://lisasa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: