SKRIVET: 2009-04-09, kl 19:53:56 | PUBLICERAT I: Skönhet

Finnar?

Usch, jag ska ha min mens snart så hormonerna bara hoppar/ploppar ut i annsiktet på mig.. DÄRFÖR tänkte jag lägga in ett tipps om hur du får din egen vård hemma :) nice va? Okej så här ser de produkter ut som jag använder, självklart finns det andra likanande produkter som troligtvis fungerar på samma sätt:



Steg ett: Är en rengörande tvål för annsiktet, den rengör annsikte på djupet och tar bort allt smink vare sig om det är rå sminkat eller lite sminkat. (Finns på Åhlens, Kicks mm)
Steg två: Är min sprit rengöring. Den kan du ta lite på en bomullsbit och dutta på de ställen du behöver rengöra extra noga. Men jag säger baram akta ögonen för att det lär svida.. (Åhlens, Kicks mm)
Steg tre: Är en uttorkande salva som du tar på dina finnar, men jag brukar ibland ta det på större områden för att se till så att det inte kommer mer finnar. Denna salva ska inte vara nära ögonen för att då kan du förlora synen om du inte skyndar dig att tvätta bort det.. Den heter Stioxyl (Denna fins bara att köpa på Apoteket).
Steg fyra: Är en salva som du använder och smörjer in annsiktet med efter du tvättat bort Stioxylen, den ger e liten återfukting och ger tillbaka annsiktets mjuka drag.

SÅ! Nu börjar min behandling haha :)

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: