SKRIVET: 2009-04-06, kl 17:18:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fan!

MIN VÄSKA ÄR BORTA NU PÅ HEMSIDAN! SKIT OCKSÅ! Jag ville ju så gärna ha den huhu! ud va ledsen jag blev nu, fan! Jag skickade ett mail till hemsidan och frågade om de skulle få in den igen, men jag har inte fått svar än, så det är bara att vänta och se :( (Fan va sur jag blir om den inte kommer in igen!)
I alla fall, nu till andra saker! Claudia ska komma hem till mig snart tror jag, hon ringde mig förut ida och frågade vad jag gjorde, och jag gjorde inget så hon kommer nog hit lite senare. Innan det idag har jag tittat på The Life Of Ryan ! Det gick dubbel avsnitt haha :P Sen efter det har jag duschat och ätit lite.. Så nu ska jag dra mig!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: