SKRIVET: 2009-04-23, kl 19:47:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett vad..

Idag har det varit en låååång dag, så seeeegt att gå från åtta till fem.. I alla fall idag så körde vi karate på idrotten och man kan lungt säga att de två utländska lärarna var på mig och Sofia hela tiden och rättade oss övaer att vi sjorde fel hela tiden, men ibland kändes det som om de var lite för tätt in på.. Men sen har dagen varit hyffsad förutom min trötthet som vinner över mig snart över mig..
Något ämne som är "hett" är att jag och en kompis till mig måste tumma på en sak och jag har bestämt mig nu, vi gör det imon :) HEMLIGT ämne haha!
Nu tittar jag på The Simpssons och jag total älskar det! Det är det avsnittet med den flygande grisen haha x) Men jag ber om ursäkt för att jag uppdaterar dåligt idag, me har varken ork eller lusten med det.. Tyvärr :( Men nu ska jag dra mig, vi hörs av bloggen!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: