SKRIVET: 2009-04-09, kl 13:15:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ett tag sen!

Ja det var ett tag sen nu jag skrev ett inlägg.. Så jag tyckte att det var dags igen! Vad har jag haft för mig? När jag inte skrivit något så har ja helt enkelt inte varit hemma.. Jag har varit ute hela tiden med kompisar osv.. Sovit borta också.. Men nyheter! Igår snackade jag med en viss person på msn igen, och det var ett tag sen hehe, men det var la kul! Kanske ska träffa han på lördag efter festen om det blir något :S hoppas det! :) Nu idag ska jag plugga en del, men jag ska också fixa bloggen lite genom att kanske fixa en header eller vad säger ni? Jag det tycker jag med! Här är en bild på mig och Claudia, eller ah, halva henne i alla fall haha..



En annan positiv sak är att solen lyser ute! Så vem vet jag kanske sätter mig ute och pluggar!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: