SKRIVET: 2009-04-20, kl 15:32:08 | PUBLICERAT I: Outfits

Drinky..

Ja nu har man kommit hem från skolan och städat lillebroderns rum för sex kronor haha.. dag käkade vi på GW oc det var skita gott med KP för att det var så längesen lixom haha.. Imogon blir det något cafe som heter ängla eller något, men det ligger nere vid Kungsportp. Nu sitter jag och dricker en drink som jag gjorde när jag kom hem från skolan.. Bara för att få upp socker nivån i kroppen hehe, för det kan behävas när man ska plugga företagsekonomi..
Innan det ska jag käka något vid fyra tror jag och langa upp dagens outfit!




SIST MEN INTE MINST! (eller jo minst egentligen om man tänker efter haha!)



Min drink i handen såklart! Vad annars? I alla fall nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik och kolla runt på internet innan det blir mat! Så vi hörs av antingen imon eller senare idag.. Det får vi se!

Pussar och kramar! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: