SKRIVET: 2009-04-22, kl 17:07:28 | PUBLICERAT I: Outfits

Dagsens outfit..

Hej bloggen, kom nyss hem och jag är sååå trött va.. Stannade med elle i skolan idag och hade kul som fan haha :D vi snackade väldigt mycket om ett speciellt ämne, men det var kul haha xd Sen när vi satt där kom våran matte lärare in och han rättade mitt prov! Det gick faktiskt väldigt bra må jag säga, fick fan VG ;O LOVELY! Här kommer dagens outfit!




Klänningen är köpt på Lindex för de som ville veta detta :) och vi hörs strax igen mina vänner!

Pussar och kramar! ♥


lisa

öööh, sofia! vad va det jag sa? det skulle visst gå bra och det gick ju bra vafan!!! grattiiis!!<3<3

och jag saknar dig :(



PUBLICERAT: 2009-04-22, 19:42:15 | URL: http://lisasa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: